zaterdag 16 juni 2018

UPDATE 16 JUNI 2018


Bonsoir !

Na veel kletsnatte weken in Frankrijk en Spanje, nu droog en zonnig in de Dordogne.
Helaas kennen ze in Frankrijk nog niet het fenomeen; iedereen heeft internet.
Overal is het in handen van 'anderen' en kost nogal wat. Gisteren bv nog eur 8 per dag. Op deze camping slechts eur 2,50 dus internet gekocht en diverse blogs geschreven

Helaas is het internet dan zodanig dat er geen foto's kunnen worden gepost, dus kan ik nog steeds niet al mijn verhalen laten lezen en de vele foto's laten zien.

Jammer... maar er komt nog heel wat aan...

en over 2 weken ben ik na 3 maanden reizen weer thuis ... dan kan ik in ieder geval alles netjes afmaken.
Ik hoop dat jullie mijn verhalen - die veel gelezen worden - met plezier volgen .. ik hoor het tzt wel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten