dinsdag 2 mei 2017

2 mei 2017 op weg naar .....

Dinsdag 2 mei 2017: mijn nieuwe bank zou tussen 9 - 12 bezorgd worden: je gaat dan uit van 5 voor 12 maar ze belden al om 09u15 dat ze er binnen 5 minuten zouden zijn! En ze waren er..  de bank moest via de moeilijke trap naar binnen omdat beide 'verhuis'?liften te klein waren Het is maar een 2-zits bank .... maar toch wel een stevige ..


Daarna kon ik dus rustig de camper halen en de laatste spullen inpakken. 

Om klokslag 13u00 reed ik weg met het plan om tot de Heider Bergsee bij Bruhl/Keulen te rijden; ca 260KM. Het was grotendeels droog tot ca 10KM voor de bestemming; toen begon het te regenen maar op de camping, waar ik om 16u30 aankwam, was het weer droog; wel dreigend....

Het eerste deel van de camping is een volgepropt stuk met vaste gasten dat er nogal rommelig en troeperig uitziet:  ook schoonmaken van de residenties is er nog niet van gekomen dit jaar.....


 ik kreeg een plek met gratis wifi, tv en blik op de bergsee. 



Het is duidelijk een camping voor mensen uit de steden hier in de buurt die naar het meertje gaan voor recreatie, niet chique.... 
maar het sanitair is verwarmd. Douches kosten eur 1 voor 6 minuten (ook met ACSI-kaart). Camping kost: EUR 8 voor campy, 4,5 voor mij en 3,5 stroom = 16 per nacht 
(Dit voor de camperaars onder de lezers).

Ik heb een plek die er vanaf de ' liegewiese' aan het meertje erg groen uitziet maar dat is slechts een rijtje knalgroene boompjes


 





Heel fijn is het goede en gratis internet dus ik kan direct aan de slag met mijn blog, na een korte wandeling over de camping en langs het meertje. 
Nu kijk ik vanuit de camper naar de regendruppels die het meer verversen en ophogen. 
So far so good! het eerste deel van mijn hopelijk 8 weken durende reis !!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten