woensdag 3 mei 2017

3 mei 2017 op weg naar ... de CH

Woensdag 3 mei om 10u00 weer op de snelweg richting Zwitserland; het verkeer loopt lekker op een paar baustelles na, maar het is niet druk en het blijft droog totdat ik moet tanken; de auto en mezelf... Bij Baden Baden was het echt baden geblazen want het plenste lekker. Als troost een heerlijk roombroodje.. nouhhh... broodJE .... ik ben in duitsland .....

Tegen half 4 rijd ik CH binnen ... nog ca 100KM tot Luzern Horw, waar ik rond half 5 op de gelijknamige camping aankom. 



Het is heerlijk weer, zon, geen wind en ca 20 grC.  Het uitzicht op de bergen is prachtig; met natuurlijk veel sneeuw die vorige week is gevallen toen Marja en Jeannet hier op de snelweg stonden.

Vanaf de camping loop je een natuurgebied in met een wandelroute rondom het meer. 




Ik wandel een stukje en ga dan lekker bij de camper in de zon buiten eten ...

Het internet zou niet werken, maar het werkt prima dus mooi weer een dag op mijn blog ... 
Zo blijf ik lekker bij.

Morgen door de Gotthard naar il Paradiso in Melano aan het Lago di Lugano; kijken of Adam er is ... of de slang. Appels heb ik bij me .... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten