zondag 10 september 2017

10 september door naar Duitsland

10 september 2017: eindelijk droog en zelfs zonnig:

Ik begin op tijd met opruimen want ik heb besloten vandaag richting Lüneburger Heide - globaal ten zuiden van Bremen - te gaan en vandaar uit naar de Oostzee, Rügen, Mecklenburger 1000 Seeenplatte, Berlijn, Dresden en ....???

Met de koffie en na het reisplein zitten we lekker buiten en tref ik 2 dames die ook wel die kanten op willen. We spreken af contact te houden waar ik ben en dan zien we wel of en waar we terechtkomen.
Ik knaag nog een gezond belegd stokbrood en het grote afscheidnemen gaat beginnen.

Tegen half 2 vertrek ik en rijd 125 KM naar Rieste aan de Alfsee, een camping aan het meertje dat nog kleiner is dan de Milligerplas waar ik aan woon.

Het hele meer is overspannen door draden waaraan waterskiërs worden voortgetrokken. Er staan wat eettentjes en winkeltjes omheen en het is vrij druk: iedereen is nog even naar buiten gevlucht.


 




 


  

  
                                                                    hier worden ze afgeschoten

 en er is een strandbadje

Ik ontdek dat hier gratis internet is, dus deze en de vorige blog vlot kunnen schrijven en invullen met foto's !  Tijd over om te kijken waar ik morgen naartoe ga: Celle of eerst de heide op.....
Je leest het in mijn volgende post !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten