zondag 2 juni 2019

mei'/juni 2019 toch nog op reis !!

woensdag 22 mei 1019:

de winterbanden van de Peugeot af, zomerbanden erop..... en de camper alvast inpakken.... jaaahaaa
Na wederom een winter vol zware chemococktails, een grote operatie en wat kleine ingrepen - ik lijk inmiddels wel een quilt -  hebben ze me gezegd dat ik maar moet gaan genieten met mijn camper.   Nou dat bericht lijkt me duidelijk... helaas

Er is met succes, zoals het lijkt, 60% van mijn lever verwijderd, maar er zijn nu in beide longen uitzaaiingen gevonden; en besloten is dat bestralen geen zin (meer) heeft.
Mijn enige hoop is dat nu die grote en agressieve tumor uit mijn lijf is, de anti-occidanten hun werk kunnen doen in de longen en het proces nog een poos kunnen rekken.
Volgens de geleerden groeit darmkanker in de longen heeeel langzaam, behalve dan weer bij mij... in het begin in ieder geval met factor 10 binnen enkele weken, daarna lijkt het wat rustiger geworden, maar dat zien we op de scan van 8 juli as.   Ik ben graag een geval apart, maar in dit geval is het desastreus.

Zolang ik nog kan, ga ik dus op reis met mijn mooie camper.
Omdat ik mijn reizende leven absoluut niet met Frankrijk (2018) wil eindigen, MOET ik absoluut nog een keer naar Italië, dus ik vertrek (morgen) 3 juni as in kleine etappes naar San Felice del Benaco,  Felice… what's in a name.....

Vandaag (zondag 2 juni) alvast kunnen genieten van de warmte die me in Italië te wachten staat. Heerlijk even hier naar het strand geweest met Merel en 2 vriendinnen, gezellig geluncht met de meiden; maar erg moeilijk voor mij omdat ik nog niet mag zwemmen.
De wond van de VAP-verwijdering mag 14 dagen niet in de ´week´, maar als ik as vrijdag op Camping Weekend aankom, mag ik weer...  finalmente!!!

Aan het Gardameer komen dochter Kim en kleinzoon Tijn in een huisje voor een week quality time.
Hopelijk volgend voorjaar met de hele familie, zoals we dat dit jaar van plan waren.

Na die week zou ik graag naar Venetië gaan .. naar de Biennale; of dat lukt, dat zie ik tegen die tijd wel.

Ik ga mijn best doen weer mijn blog bij te houden      so : follow me !!!  if you like

arrivederci in bella Italia 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten