zondag 16 juni 2019

12 en 13 juni 2019

Woensdag 12 juni 2019

weer een dagje zwembad, heerlijke cappuccino op het terras con bella vista

 

veel gezwommen want het is vrij rustig in het bad en zelfs bij de 'wereld'glijbaan


tot Thomas de Topper van de animatie verschijnt en alle dames aan de aquagym (spreek uit: aakwaa dzjiem) krijgt. Ze laten zich heerlijk door hem afbeulen.....
ik heb natuurlijk een goede smoes om niet mee te hoeven doen.... hoewel ik dat wel graag had gedaan

     Zijn figuur verraadt niet welke elegante moves hij maakt. 

Vanmiddag ga ik hem filmen tijdens aqua Zumba !  dan is werkelijk het bad vol deelnemers …. geweldige muziek, dik feest..... zelfs als je alleen maar kunt kijken...… wat natuurlijk de meeste mannen doen.....  en ik  (snik snik)

en
donderdag 13 juni was net zo als gisteren

strakblauwe lucht, helder uitzicht op de bergen. ik durf niet in de zon dus ik lig onder de palmen

 

Tijn is heel moedig geweest en heeft zich opgegeven voor de Weekend s Got Talent show as vrijdag (onze laatste)avond.
Hij is Fortnite fan (vraag me niet wat dat is: in ieder geval iets vreselijks gezien de afbeeldingen op zijn shirt) en wil; enkele bijbehorende (geloof ik) dansjes laten zien en natuurlijk in zijn prachtige paarse Fortnite pak!.
Thijmen, de leukste Nederlander van het kinder-animatie-team, wil graag met hem meedoen dus oefenen....

Het is weer zo/n dagje, Zon, heet 32grC+.... Ontbijt, zwemmen, lunch, zwemmen …
hoewel Tijn de hele dag in spanning zit voor de repetitie van zijn dansvoorstelling …Kom ik wel op tijd,  is Thijmen er wel .. Wat moet ik aan.... mijn Fortnite pak natuurlijk....ik:maar nu kijkt er nog niemand.... maakt niet uit, het moet er goed uitzien; tuurlijk ! dat is echt italiaans …fa bella figura …
bravo Tijn


Het gaat allemaal pria met oefenen - iedereen blij en opgelucht ...nu morgen nog durven







Geen opmerkingen:

Een reactie posten