maandag 16 mei 2016

16mei16 op naar t zuiden ..... Lamporecchio

Maandag 16 mei 16 Pink 2
Helaas kennen ze dat in Italiƫ niet - vreeeemd - dus alles in Parma is gesloten. Ik pak de boel op en vertrek richting Volterra. dat is echter te ver via de rode en witte wegen.
De route van Bologna naar Pistoia is prachtig!
Ik wil in Pistoia rondkijken, maar er is nergens een parking voor campers te vinden. Alles is vol, het is er hs druk.
Ik zoek een camping in de buurt en vind er een in Lamporecchio. Heel hoog op een berg, waar t waait en regent.... brrrr, maar t is hier hs druk met NL caravanners-groepen die in een grote tent zitten te zingen....

 (hier schijnt de zon alweer gelukkig)


En natuurlijk een terrassencamping: ik vind t niet gezellig.
Ik ontmoet een Brabants echtpaar dat deze week een paar sologenoten heeft ontmoet in Rome; Peter de Vries en Co?? inmiddels schijnt de zon en wandelen we de camping rond. De 3 ? zwembaden zijn erg mooi (nr 3 ligt een terras lager)

en hebben een fenomenaal uitzicht.... op een foto natuurlijk niet te zien


Zwembad helaas gesloten: te koud. Er is supersnel internet dus aan de blog !!
Morgen slingeren via Vinci naar Volterra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten