donderdag 3 april 2014

2 april 2014 - de reis begint

woensdag 2 april om 08u00 de camper opgehaald, even een check bij de FIAT-garage en toen thuis verder inpakken, ik was zaterdag jl gelukkig al begonnen want ongeveer alles moet mee.
Met ondersteuning van buurmannen Jan en Ab de scooter er zelf opgereden en toen de fiets erbij. Nog even wat boodschappen, het huis opruimen en schoonmaken en om 2 uur naar Joep om de Iphone nog even te herstarten.
Om 3 uur was ik op de camping in Luttenberg waar Rein R me een mooi plekje toewees, aan alle kanten zon en groen. Achter elkaar rijden de solo's binnen; er staan 185 deelnemers op de lijst en tegen de avond zijn er minstens al 50 aanwezig. Ik zag al veel bekenden en heb meteen een rondje omhelzingen gedaan. Dat duurde een poosje want overal zaten al groepjes bekenden te genieten van de zon en andere geneugten.
Tegen 6 uur zijn Henk R, Marian K, Ria en ik pannenkoeken gaan bakken van het speltmeel van de molen in Kampen. Het was heerlijk, zowel de pannenkoeken als de sfeer en het weer ... De pannenkoeken vlogen steeds hoger de lucht in en kwamen, op een enkele na, veilig terug in de pannetjes en de buikjes.



 
Mijn buurman Sascha kwam nog een limondello crema drinken en gooide daarbij mijn mooie grote wijnglas - vol crema - kapot; dat was heel jammer. Ik hoop dat ie een nieuw glas voor me koopt want wijn uit een waterglas vind ik niks.
Ada nodigde ons toen allemaal uit op de koffie maar het werd snel donker en was frisser en vochtig zodat de meesten als snel hun blik in gingen. Derhalve zit ik nu aan mn blog te werken. Ook goed. De vieze afwas staat nog bij Henk; ik hoop dat hij er goed op past !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten