dinsdag 3 september 2013

Herfstreis 2013: naar welk wijngebied ?

de camper staat klaar: volgepakt met kleding voor de komende (hele) warme dagen, koude en natte dagen die misschien gaan komen. Ik wil pas 1 november thuis komen dus ik hoop dat het weer met me is. 
Morgen (= woensdag 4 september) ga ik naar Beekbergen naar de NKC solo-bijeenkomst. Het wordt schitterend weer en de camping ligt prachtig dus das alvast een goede begin van deze herfsttrip.
Mijn buurman Pieter gaat mee;  hij had gekeken naar “we zijn er bijna” en wilde niet meer, maar Marjolijn en ik hebben hem over de streep getrokken en verteld dat het bij de solo’s heel anders aan toegaat.
NĂ¡ Beekbergen heb ik wat campings gezocht langs de Loire om daar te fietsen en wat kastelen te bezoeken. Misschien gaat er een leuke groep ergens anders naartoe en wellicht sluit ik me dan daarbij aan. Ik zie wel..... 

keep you posted !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten